dijous, 17 de desembre del 2009

Bon Nadal





Quines coses que em passen! Avui m'han posat un pijama vermell durant tot el dia, amb un gorro tot curiós, i això que no fèia gens de fred. M'han assegut al terra, al costat d'un tros de tronc que semblava un monstre i que tenia un platet al costat i que cada cop que el cosí Gael hi posava algo de menjar quan es girava venia un adult i s'ho menjava, però això m'ha dit el papa que millor no ho expliqui, i després s'han posat tots a cantar no sé què de tió tió caga turró i el Gael s'ha tornat com boig i m'intentava pegar amb un bastó, sort que jo he esquivat tots els cops amb molta sang freda. Al final s'ha distret amb uns regals que els adults havien anat amag... ui, això m'han dit que tampoc ho expliqués...
Total, molt curiós el Nadal...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada